Ceník našich služeb
docut STANDARD
Softvér docut s rezervačním systémem bez ohledu na velikost veterinární praxe, počet uživatelů, nebo počet zařízení. V ceně je zahrnuta základní - emailová uživatelská podpora a jedno 60min online školení pro personál.
2000 Kč/ měsíc
docut GOLD
Softvér docut s rezervačním systémem bez ohledu na velikost veterinární praxe, počet uživatelů, nebo počet zařízení. Možnost online docházkového systému s chipovými kartami. Možnost propojení podporovaných externích zařízení. Měsíčně 30 min telefonická podpora. Jednodenní online, nebo osobní školení pro personál. Měsíčně online zaškolení nových zaměstnanců. Měsíčně personalizovaný datový report. 15% sleva na dodatečné služby.
4000 Kč/ měsíc
docut ALL INCLUSIVE
Softvér docut s rezervačním systémem bez ohledu na velikost veterinární praxe, počet uživatelů, nebo počet zařízení. Základní datová migrace zdarma. Možnost online docházkového systému s chipovými kartami zdarma. Měsíčně 100 min telefonická podpora. Měsíčně 500 sms. Propojení podporovaných externích zařizení. Jednodenní online, nebo osobní školení pro personál. Možnost fyzickej přítomnosti a podpory první dny po zavedení nového softwaru. Online zaškolení nových zaměstnanců. Každý týden personalizované datové reporty. 30% sleva na dodatečné služby.
10000 Kč/ měsíc
docut ENTERPRISE
Pro majitelé vícero veterinárních praxí, nebo sítí. Nabídka na míru.
personalizovaná nabídka
docut START
Balík docut STANDARD pro majitelé nových veterinárních praxí - max. 12 měsíců od založení. Akční cena platí 12 měsíců. Více informací o docut START naleznete zde.
600 Kč/ měsíc
Registrační a rezervační systém ZOOK
Pro klienty s jiným softwarom, kteří chtějí využívat jenom online registrační a rezervační systém.
400 Kč/ měsíc
SMS v docut
Cena za jednu sms.
4,5 Kč/ sms
ˇškolení pro personál
Podle dohody online/ osobně. Dopředu jasně stanovený scénář a doba trvání školení.
750 Kč/ man hour
datová analýza na zakázku
Možnost využít již po třech měsících práce s docut. Datová analýze dle vašich potřeb. Výkonnost zaměstnanců, úkonů, využití techniky a její návratnost atd. .
1000 Kč/ man hour
pravidelný datový reporting
Přizpůsobeno vašim potřebám. Konkrétní analýzy v pravidelných cyklech. Např.: reporting zaměstnanců ve vztahu k jejich odměňování.
personalizovaná nabídka
zákaznická telefonická podpora
Naše podpora vám je k dispozici denně v časech 8-16. Vyúčtovaní vám připočteme k faktuře v další měsíc.
10 Kč/ minuta
úpravy v docut na zakázku
Po konzultaci s námi a po nacenění je možné realizovat také personalizované úpravy v softwaru.
2000 Kč/ man hour
datová migrace z jiného softwaru
Předem jasně naceněná práce v závislosti od softwaru z kterého data migrujeme a od objemu dat.
personalizovaná nabídka
Přepojení podporovaných zařízení
externí zařízení: pokladna, platební terminál, laboratoře atd.