Ceník našich služeb

docut STANDARD

Softvér docut s rezervačním systémem bez ohledu na velikost veterinární praxe, počet uživatelů, nebo počet zařízení. V ceně je zahrnuta základní - emailová uživatelská podpora a jedno 60min online školení pro personál.

2000 Kč/ měsíc

docut GOLD

Softvér docut s rezervačním systémem bez ohledu na velikost veterinární praxe, počet uživatelů, nebo počet zařízení. Možnost online docházkového systému s chipovými kartami. Možnost propojení podporovaných externích zařízení. Měsíčně 30 min telefonická podpora. Jednodenní online, nebo osobní školení pro personál. Měsíčně online zaškolení nových zaměstnanců. Měsíčně personalizovaný datový report. 15% sleva na dodatečné služby.

4000 Kč/ měsíc

docut ALL INCLUSIVE

Softvér docut s rezervačním systémem bez ohledu na velikost veterinární praxe, počet uživatelů, nebo počet zařízení. Základní datová migrace zdarma. Možnost online docházkového systému s chipovými kartami zdarma. Měsíčně 100 min telefonická podpora. Měsíčně 500 sms. Propojení podporovaných externích zařizení. Jednodenní online, nebo osobní školení pro personál. Možnost fyzickej přítomnosti a podpory první dny po zavedení nového softwaru. Online zaškolení nových zaměstnanců. Každý týden personalizované datové reporty. 30% sleva na dodatečné služby.

10000 Kč/ měsíc

docut ENTERPRISE

Pro majitelé vícero veterinárních praxí, nebo sítí. Nabídka na míru.

personalizovaná nabídka

docut START

Balík docut STANDARD pro majitelé nových veterinárních praxí - max. 12 měsíců od založení. Akční cena platí 12 měsíců. Více informací o docut START naleznete zde.

600 Kč/ měsíc

Registrační a rezervační systém ZOOK 

Pro klienty s jiným softwarom, kteří chtějí využívat jenom online registrační a rezervační systém.

400 Kč/ měsíc

SMS v docut

Cena za jednu sms.

4,5 Kč/ sms

ˇškolení pro personál

Podle dohody online/ osobně. Dopředu jasně stanovený scénář a doba trvání školení.

750 Kč/ man hour

datová analýza na zakázku

Možnost využít již po třech měsících práce s docut. Datová analýze dle vašich potřeb. Výkonnost zaměstnanců, úkonů, využití techniky a její návratnost atd. . 

1000 Kč/ man hour

pravidelný datový reporting

Přizpůsobeno vašim potřebám. Konkrétní analýzy v pravidelných cyklech. Např.: reporting zaměstnanců ve vztahu k jejich odměňování. 

personalizovaná nabídka

zákaznická telefonická podpora

Naše podpora vám je k dispozici denně v časech 8-16. Vyúčtovaní vám připočteme k faktuře v další měsíc. 

10 Kč/ minuta

úpravy v docut na zakázku

Po konzultaci s námi a po nacenění je možné realizovat také personalizované úpravy v softwaru.

2000 Kč/ man hour

datová migrace z jiného softwaru

Předem jasně naceněná práce v závislosti od softwaru z kterého data migrujeme a od objemu dat.

personalizovaná nabídka

Přepojení podporovaných zařízení

externí zařízení: pokladna, platební terminál, laboratoře atd.

personalizovaná nabídka